Aktivt og engageret personale

I Gøngehesten har personalet lyst til at gå på arbejde, og det smitter af på stemningen i huset. Vi kan lide børnene, forældrene, arbejdsopgaverne og hinanden. Samlet har vi stor erfaring, og mange års ancinnitet. Vi vægter samarbejde og engagement, og sætter stor pris på vore eksterne samarbejdspartnere, såsom logopæd, fysioterapeut og PPR.

Personalenormeringen følger som udgangspunkt de gældende regler i Rudersdal kommune.

Bestyrelsen har pt. ansat 3 pædagoger, heraf en daglig leder, en souschef og en pædagog. Gøngehesten har desuden ansat 3 pædagogmedhjælpere, alle med lang erfaring indenfor området. 

I Gøngehesten har vi også skabt mulighed for, at andre i en afgrænset periode, kan blive en del af huset. Det kan være en ung med interesse for at arbejde med børn, eller andre som ønsker praktikforløb som en del af tilbagevenden til arbejdsmarkedet. Både som "ung-medarbejder" og som praktikant, indgår man i et tæt samarbejde med det faste personale. 

Den samlede personalegruppe har til opgave i samarbejde at få børnehavens dagligdag til at fungere efter de pædagogiske målsætninger.

Personalet holder personalemøde en gang om måneden, samt to pædagogiske dage om året.

​Børnehaven Gøngehesten - Gøngehusvej 278 - 2970 Hørshom - 51 94 22 29 - leder@goengehesten.dk - CVR: 21697346